Reklamacje


REKLAMACJA

Wszystkie produkty dostępne na naszych aukcjach są fabrycznie nowe i objęte gwarancją. Oferujemy przedmioty sprawdzone i dobrej jakości.

Jeżeli otrzymałeś produkt inny niż zamawiałeś zanim cokolwiek zrobisz skontaktuj się z nami. Towar wymienimy na prawidłowy, pokryjemy również koszty wysyłki.

Jeżeli otrzymałeś wadliwy produkt skontaktuj się z nami - telefonicznie lub mailowo - w mailu podaj swoje dane to ułatwi nasz kontakt.

Uszkodzony przedmiot należy odesłać na nasz adres wraz z pismem opisującym uszkodzenie. Reklamowany towar należy odesłać na swój koszt na adres VEGA, Wrocławska 218, 55-002 Kamieniec Wrocławski z dopiskiem REKLAMACJA. Nie odbieramy paczek za pobraniem. Na rozpatrzenie reklamacji mamy 14 dni. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji nowy przedmiot wysyłamy na nasz koszt. W przypadku braku danego towaru proponujemy inny znajdujący się w naszym asortymencie lub zwracamy pieniądze.

Do odsyłanej REKLAMACJI prosimy dołączyć PISMO Z OPISEM REKLAMACJI ORAZ DOWÓD ZAKUPU (paragon/faktura). Reklamacje rozpatrujemy w terminie zgodnym z wymogami prawa polskiego.

Płatność

Płatność

Dla Państwa wygody i bezpieczeństwa oferujemy różne formy płatności: przelew, pobranie, PayU, gotówka

Transport

Transport

W trosce o Państwa wygodę korzystamy tylko ze sprawdzonych i solidnych firm kurierskich

Gwarancja

Gwarancja

Wszystkie nasze produkty objęte są obowiązkową gwarancją producenta